Avatar billede galle Nybegynder
11. november 2004 - 12:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre partion størrelse med FIPS?

Jeg har formateret min harddisk (som er 8GB) og delt den i 2 partioner på hver 4 GB med programmet FIPS.

Jeg har herefter installeret XP Home og Norton Antivirus på den ene partion og Officepakken på den anden.

Jeg har fortrudt størrelsen på partionerne og vil gerne have det ændret til 6 og 2GB uden at slette data - kan jeg det med FIPS?
Avatar billede 13thsky Nybegynder
11. november 2004 - 13:01 #1
Brug det program som hedder Particion Magic. Det kan lige præcis det du vil og er rigtig nemt at bruge...

/13
Avatar billede galle Nybegynder
30. november 2004 - 11:24 #2
Takker - har fået det og det virker perfekt :-)