Avatar billede msfed Nybegynder
10. november 2004 - 21:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mio 168/tomtom

har en mio 168 og ville prøve tomtom 3 men den kan ikke finde antennen da den er indbygget og på com 2 tomtom søger kun på com 1 har nogen en løsning?????
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2004 - 09:39 #1
Åbn TomTom GPS - den findes under programmer eller du kan åbne den fra TT selv.
Fanen GPS - fjern fluebenet foroven - vælg "TT Navigator GPS" øverst og "Seriel Cable om SP2" forneden.
Vælg evt. de andre ting du vil ændre nedenunder.
Sæt fluebenet og nu burde den finde Mios GPS :)
Avatar billede msfed Nybegynder
11. november 2004 - 16:02 #2
Tusind tak for hjælpen det virkede perfekt
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2004 - 16:18 #3
Godt at høre.
Husk at afslutte spørgsmålet så det bliver lukket.
Avatar billede cherie64 Nybegynder
13. november 2004 - 19:16 #4
hej gutter
jeg har mio 168 pda og efterlyser opdate til kortet over skandinavien da der er en del fejl i mios egen software

tak på forhånd
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. november 2004 - 19:34 #5
Hvilke fejl oplever du?
Har du hentet de opdateringer der er på http://203.66.161.9/visitor/v_FileDown2004C.asp ?? (vælg GPS -> Mio 168)

samt på http://www.mio-tech.be/downloads/default.asp ?

Til en anden gang: Det er nok smartere at oprette et nyt spørgsmål for dig selv, for måske ser flere det - især hvis der ikke abbonneres i dette mere.
Avatar billede msfed Nybegynder
14. november 2004 - 21:03 #6
ups håber dette virker
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. november 2004 - 21:41 #7
Du fik det til at virke går jeg ud fra?
Avatar billede dipodipo Nybegynder
15. november 2004 - 15:17 #8
Bare for at være helt sikker fik i tomtom til at virke på mio 168 med den antenne den er født med.
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. november 2004 - 15:48 #9
jeps - ellers ville pointen med den indbyggede antenne være gået fløjten.
Avatar billede msfed Nybegynder
16. november 2004 - 19:55 #10
Jo det virkede fint kunne bare ikke finde ud af at lukke men det ¨å da ud til at lykkedes atter tak for hjælpen