Avatar billede falken_buzz Nybegynder
08. november 2004 - 16:13 Der er 4 kommentarer

Ny bærbar, tilslutning til tv mv.

Hej
Jeg skal ud og have ny bærbar, men hvad skal jeg have for én?

Jeg har to vigtige krav.
Den skal kunne tilsluttes mit tv og fungere som alm. dvd-afspiller og brænder. Jeg ved at der på de fleste nye bærbare er tv-out. Er dette nok eller skal jeg have yderligere hardware/software og i så fald hvilket??

Den skal samtidig være på et trådløst netværk. Der står som regel i reklamerene, at den har trådløst netværkskort, men er det nok for at kunne få den på trådløst netværk, eller hvad skal jeg bruge yderligere??

falken
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. november 2004 - 16:23 #1
aldi havde en medion her for nyentlig, der levede op til alle dine krav. Hvis du er heldig, er der stadig nogen der ligger inde med en sådan. Spørg din lokale Aldi, de kan eventuelt skaffe en hjem!
Avatar billede falken_buzz Nybegynder
08. november 2004 - 16:27 #2
den har jeg set. jeg har prøvet at ringe på den, men da var den væk. Hvad er det generelt jeg skal kigge efter??
Avatar billede falken_buzz Nybegynder
08. november 2004 - 16:47 #3
Hvad med disse spec.:

Model ze4944EA. Intel Centrino platform med Pentium M processor
710 1,4 GHz, 512 MB DDR RAM 333 MHz, 40 GB harddisk, 15" XGA
TFT skærm, DVD +RW brænder, 64 MB Intel Extreme Graphics 2 m.
TV-out (onboard shared), indbygget trådløst netværk 802.11g,
2 x USB 2.0, FireWire, 10/100 LAN, modem. Incl. Windows XP Home,
Word 2002, Works 7.0, Norton Antivirus 2004 med 60 dages opdatering.
Avatar billede falken_buzz Nybegynder
11. november 2004 - 08:50 #4
Jeg har lige købt ovenstående.