Avatar billede ahl Nybegynder
11. marts 2001 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sende mail via Exchange Server 5.5

Kan man sende email via Exchange Server 5.5 med et ASP script? Jeg kan nemlig ikke få SMTP servicen til at virke på IIS.

PFT. Ahl
Avatar billede soenderup Nybegynder
11. marts 2001 - 19:05 #1
Avatar billede soenderup Nybegynder
11. marts 2001 - 19:14 #2
Avatar billede ahl Nybegynder
11. marts 2001 - 21:10 #3
Så skal jeg vil installere Jmail på serveren!!?
Avatar billede soerens Nybegynder
12. marts 2001 - 11:43 #4
soenderup>> JMail sender via SMTP, og da han ikke kan få sin SMTP service til at fungere så kan han ikke bruge JMail........

/SørenS.
Avatar billede soerens Nybegynder
12. marts 2001 - 11:49 #5
Ok, der findes en artikel på nedenstående URL, som vistnok beskriver hvordan du sender post DIREKTE via Exchange serveren uden brug af en SMTP server.

Jeg har aldrig selv prøvet det, og har ingen anelse om man kun kan sende til sine \"interne\" brugere, eller om man også kan sende Internet-post vha af den.

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q176/9/14.asp

/SørenS.
Avatar billede ahl Nybegynder
11. april 2001 - 17:59 #6
soerens> det var desværre ikke noget jeg kunne bruge.