Avatar billede madsba Nybegynder
06. november 2004 - 16:44 Der er 9 kommentarer

Maya 5.0

Jeg har downloadet maya 5.0 personal learning edition. For at man kan ikke bruger det man laver til fremvisninger i forskellig form, er der et vandmærke henover. Jeg er ved at være træt af at det er over når jeg bruger det. Jeg vil ikke bruge det til offentlig fremvisning, men bare til mig selv. Så hvordan kan jeg fjerne vandmærket??
Avatar billede a1a1 Novice
06. november 2004 - 16:48 #1
ved at købe det ;o)
Avatar billede madsba Nybegynder
06. november 2004 - 16:50 #2
Og vis jeg ikke vil ofre 2000 dollars på det
Avatar billede a1a1 Novice
06. november 2004 - 16:52 #3
fjerne det i photoshop ;o)

det er grunden til at det er en billig model, det er bl.a. et af de programmer der bliver brugt til at lave film...
Avatar billede madsba Nybegynder
06. november 2004 - 16:57 #4
Kan man ikke gå ind i programmet og fjerne det permanent. Og hvad når jeg laver små film.
Avatar billede a1a1 Novice
06. november 2004 - 17:00 #5
nej, det er et program der koster penge, de er dog så venlige at de tilbyder at du kan få lov at prøve det gratis, med vandmærke....
Avatar billede a1a1 Novice
06. november 2004 - 17:01 #6
hvis du vil tjene penge på det er 12.000 kr. heller ikke meget..
Avatar billede madsba Nybegynder
06. november 2004 - 17:02 #7
Heller ikke vis man downloader en (ulovlig) fil og lægger ind.
Eller kan det slet ikke lade sig gøre.
Avatar billede a1a1 Novice
06. november 2004 - 17:05 #8
ja, men det ER ulovligt, og derfor kan jeg ikke anbefale det...

og jeg tror ikke du kan gøre det på andre måder medmindre at du fjerne vandmærket på alle billeder i din film...
Avatar billede madsba Nybegynder
06. november 2004 - 17:06 #9
Vil det kunne opdages vis jeg gjorde det.