Avatar billede al1407 Nybegynder
05. november 2004 - 23:48 Der er 1 løsning

Problem med Winsock, data bliver sendt som jeg ikke modtager

Jeg har en KiSS DP-500 DVD afspiller, der som bekendt kan kommunikere med det tilhørende PC-Link program, der kan bruges til at streame film/musik direkte fra en computer.

Jeg er stortset færdig med min egen (og bedre) version af det program, men har et problem med netværket i det.

Jeg har et packet sniffer program, der viser mig alle pakker sendt mellem min computer og min afspiller.

Afspilleren sender forskellige kommandoer bl.a.:

LIST, ACTION, SIZE og GET

GET har to formater:

GET <file>| <offset> <length> |player id|

I den ene er "|player id|" ikke med.

Den første linie hvor den ER med, den modtager jeg ikke i mit program. Men ALT andet modtager jeg.

Jeg kan se i packet snifferen, at afspilleren sender kommandoen og umiddelbart efter lukker TCP forbindelsen, derefter forsøger afspilleren med den næste fil/film.

Er der nogle der kan komme med ideer til hvad der kan være galt?

Jeg bruger en klasse istedet for Winsock kontrollen (CSocket hedder den), men den virker præcis som Winsock.
Avatar billede al1407 Nybegynder
06. november 2004 - 02:57 #1
Hmm .. jeg tror problemet er noget andet. Har lige fundet ud af, at jeg sagtens kan afspille MPEG film, og der sender afspilleren også det format af GET hvor  |player id| er med.