Avatar billede tvc Seniormester
05. november 2004 - 14:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmer Windows offline filer (gør tilgængelig offline)?

Hej eksperter

Er der nogle af jer der ved hvor Windows gemmer de filer der hentes ned ved at gøre en website tilgængelig offline?

Med venlig hilsen

TVC
Avatar billede sexy77 Nybegynder
05. november 2004 - 14:43 #1
Der ligger en mappe under C:\Windows der hedder offline web pages.. Kan det være den du mener??
Avatar billede tvc Seniormester
05. november 2004 - 17:08 #2
Nej det er det ikke.

Jeg har hentet en hel webpage ned, som indeholder nogle reklamefilm som jeg skal bruge til et foredrag. Så der er mpg filerne jeg skal have fat i.

Hilsen

TVC
Avatar billede sexy77 Nybegynder
05. november 2004 - 17:16 #3
Hmm hva så med et sted under dokumenter?? Der er jo også musikmapper osv??
Avatar billede tvc Seniormester
05. november 2004 - 17:34 #4
Jeg har oprettet en genvej på skrivebordet, hvor jeg har lagt stien til filnavn.wmv ind. Herefter har jeg højreklikket på genvejen og valgt "Gør tilgengelig offline".

Jeg har nu søgt c: drevet igennem efter filnavn.wmv men uden at finde den. Jeg har valgt søg i alle filer og mapper og systemmapper.

Nogle gode ideer??
Avatar billede haverslev Novice
05. november 2004 - 19:55 #5
Åbn denne computer, klik på Funktioner, klik på mappeindstilinger, klik på Faneblad Vis, sæt "prik" i Vis skjulte filer og Mapper - anvend.

H-klik på din genvej, klik på egenskaber, klik på knappen: find placering.
Stien skulle også blive vist i Destinations feltet.
Avatar billede tvc Seniormester
11. november 2004 - 16:19 #6
Jeg kan ikke finde dem så det må opgives.

Tak for jeres forsøg.

MVH

TVC
Avatar billede tvc Seniormester
11. november 2004 - 16:20 #7
Lukker