Avatar billede mnt82 Nybegynder
05. november 2004 - 00:17 Der er 4 kommentarer

Form-mail i .NET virker på localhost men ikke på min server

Hej,

Jeg har et problem med en form mail jeg har lavet, hvor jeg bruger komponenten <%@ import Namespace="System.Web.Mail" %>

Jeg starter med:

  Dim objEmail as New MailMessage()

Og deb skal bruge en smtp-server, så her skriver jeg:

  SmtpMail.SmtpServer = "smtp.tele.dk"

Det vil fint virke når jeg kører det fra min egen localhost, men så snart jeg lægger den på mit webhotel hos web10, kommer den med en lang række fejl hvis jeg bruger "catch exc as Exception".

Hvad er der galt? Er det fordi jeg skal bruge noget specielt for den server jeg lægger det op på?

laver den fejl.
Avatar billede mnt82 Nybegynder
05. november 2004 - 00:18 #1
Hov, i smtp-serveren mener jeg "smtp.mail.dk".
Avatar billede guidmaster Nybegynder
05. november 2004 - 00:20 #2
Du skal bruge dit webhotels smtp server og ikke teledanmarks.
Avatar billede peanut2000 Nybegynder
05. november 2004 - 14:39 #3
jeg har fået det til at virke med tele2s mailserver!!
Avatar billede guidmaster Nybegynder
05. november 2004 - 14:45 #4
Har web10 ikke en som man skal bruge? Burde stå noget i deres betingelser