Avatar billede fatass Nybegynder
04. november 2004 - 20:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køres et script færdigt når en bruger lukker browseren?

Hvis der er et script i gang som ikke er kørt færdigt og brugeren forlader siden, hvad sker der så? Kører den scriptet til ende eller stopper den midt i det hele?
Avatar billede jaw Nybegynder
04. november 2004 - 20:46 #1
Den stopper :)(Skulle jeg da mene...)
Avatar billede exp Juniormester
04. november 2004 - 20:50 #2
Kommer vel an på typen af script... Hvis det er serverside kører det højst sandsynligt færdigt :-)
Avatar billede jaw Nybegynder
04. november 2004 - 20:52 #3
I og med det er i PHP-kategorien, er det vel et PHP-script? :) Men måske du har ret...
Avatar billede exp Juniormester
04. november 2004 - 21:00 #4
PHP er da serverside, enig? ;-)
Avatar billede fatass Nybegynder
04. november 2004 - 21:01 #5
Ja det er et php-script. Det jeg gerne vil vide er, om scriptet kører til ende, eller afbrydes. Det er vigitgt, fordi der kommer nogle opdateringer i databasen, som gerne skulle køres allesammen.
Avatar billede jaw Nybegynder
04. november 2004 - 21:16 #6
Helt enig Exp - er bare stadig ikke helt enig med mig selv om hverken det ene eller det andet :) Men det lyder mest logisk at du har ret (desværre!)...
Avatar billede exp Juniormester
04. november 2004 - 21:17 #7
Med mindre din server fejler, kører scriptet færdig :-)
Avatar billede fatass Nybegynder
04. november 2004 - 21:31 #8
okay - takker
Avatar billede exp Juniormester
04. november 2004 - 21:34 #9
så lidt :-)
Avatar billede alaflam Nybegynder
04. november 2004 - 23:47 #10
du kan kører en løkker der ligger noget i en tekstfil, og lad den ligger tal fra 0 - 1000 og luk siden ned mens den gøre det, så finder du ud af om den kører hele koden færdigt.