Avatar billede anhansen Nybegynder
03. november 2004 - 12:02 Der er 1 løsning

MacOS henter ikke win profiler

Hej

Jeg har nu sat en OSX maskine op til at man skal logge ind via Active Directory på vores Win2k Server.

Det eneste der mangler for at jeg er helt 100% tilfreds, og overdrevent tilfreds, er at Mac'en kan gemme sine indstillinger for brugeren på serveren - og hente dem igen når brugeren logger ind. Så det altså er lidt ligegyldigt hvilken maskine brugeren sidder ved.

Iflg. det paper jeg har brugt som guideline burde ens win hjemmekatalog også bliver mounted - det sker heller ikke.

Håber nogle kan hjælpe.

/Anders
Avatar billede anhansen Nybegynder
10. november 2004 - 10:42 #1
lukker