Avatar billede jackydurand Nybegynder
02. november 2004 - 18:37 Der er 5 kommentarer

Fejl i hukommelse. Hjælp. (med billede)

Hejsa..

Kan I hjælpe mig. Jeg for tit denne besked frem på min skærm.

http://www.upit.dk/u/Fejl%20i%20hukom.JPG

Hvad er det? Kan I hjælpe mig.
Avatar billede sjuker Nybegynder
02. november 2004 - 19:37 #1
Har du testet dine RAM for fejl? Prøv evt. følgende: http://www.memtest86.com/
Avatar billede ffparken Nybegynder
02. november 2004 - 19:50 #2
mmm jeg havde også det problem... det var fordi jeg havde sat et ny grafikkort i min computer... og jeg formaaterede flere gange... indtil jeg fandt ud af... at det var et program som der blev installeret når jeg installerede mit grafikkort...  så hvis du fornylig har fået nyt hardware kan det godt være det. eller et program du fornylig har installeret... men... tror mest på det første... ellers må du bare prøve at formatere... :-(
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. november 2004 - 19:53 #3
Prøv lige at downloade denne fil:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip

Udpak den og dobbeltklik den udpakkede fil.
Den registrerer en masse dll'er m.v, og kan rette småfejl i IE.
Avatar billede haverslev Novice
02. november 2004 - 20:41 #4
Måske bare dette ?:
klik lige en gang på Funktioner i IE, klik på internetindstillinger, klik på "slet cookies" og "slet filer" – anvend

Tøm mappen "Midlertidige internetfiler" når du lukker pc'en:
Det er en rigtig god idé at lade pc'en selv tømme mappen
"Midlertidige Internet Filer" (Temporary Internet Files) når webbrowseren lukkes.

Det gør du sådan:  Start Internet Explorer, klik på > Funktioner,
klik på Internetindstillinger, klik på Fanebladet "Avanceret" og sæt flueben ved "Slet mappen Temporary Internet Files, når webbrowseren lukkes"
Avatar billede haverslev Novice
26. januar 2005 - 10:58 #5
Noget nyt ?
Lukketid  ?