Avatar billede pdn Nybegynder
02. november 2004 - 11:03 Der er 6 kommentarer

Søger billede til t-shirt

Davs eksperter

Jeg skal have lavet nogen t-shirts som reklame til vores hjemmeside (www.dinfar.dk). Derfor søger jeg et billede i stort format, som skal være i 300 dpi. Jeg har ledt en del både på google og på imagebank.com, jeg har fundet nogle billedere, men enten er de for små ellers koster de en formue.

Stilen må gerne være ligesom denne: http://dinfar.dk/billeder/comks5528.jpg (Det er fundet på imagebank.com)

Altså så man nærmest ser dem som et portræt.

Det overstående billede koster $ 249.00, det lidt for meget mener jeg.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

På forhånd Tak :)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
02. november 2004 - 11:18 #1
Heysa! :)

Er der penge i det, eller kun fornøjelsen?! ;)

/Rasmus..
Avatar billede pdn Nybegynder
02. november 2004 - 11:28 #2
Hej :)

Jeg vil sige i første omgang er det kun for fornøjelsen, men hvis det er et godt billede, kan der godt komme penge på bordet.
Avatar billede pdn Nybegynder
02. november 2004 - 11:28 #3
ups kom til at oprette som et svar, dumme mig :)
Avatar billede pdn Nybegynder
03. november 2004 - 19:02 #4
Slet ikke nogen som kan hjælpe ?
Avatar billede got-it Nybegynder
18. december 2004 - 01:22 #5
Er der stadig brug for dette ?
Avatar billede got-it Nybegynder
18. december 2004 - 01:22 #6
Vil gerne se på det, hvis du stadig har brug for det ?