Avatar billede k_s Nybegynder
01. november 2004 - 21:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PDC og Destinator GPS kan ikke sammen mangler kode??

Hej

Jeg har købt en Destinator Bluetooth GPS men jeg kan ikke finde koden til at få min PDA og GPS til at snakke sammen..
Har kigget i alt hvad der var med også cderen..

Nogle der kan hjælpe???

/k_s
Avatar billede rexman Nybegynder
01. november 2004 - 22:30 #1
der skulle gerne stå en kode på "Introduktion til destinator"  hæftet forside nederst
Avatar billede k_s Nybegynder
02. november 2004 - 19:45 #2
Jeg har licensnøglen, mangler den kode som GPS'en har i sig.
Kan huske fra en jeg købte til en ven, at koden var på 4 tal
Avatar billede k_s Nybegynder
02. november 2004 - 20:09 #3
Har fundet det. Takker for hjælpen