Avatar billede rmodalen Nybegynder
01. november 2004 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk markering af tekst ved stavefejl

Hej derude.

Et fjollet men meget vigtigt spørgsmål herfra.

Hvordan får man Word til at automatisk markere stavefjl i et dokument. (I kender det godt.. den der understragning der kommer.)

Jeg har den desværre ike længere, og da jeg alltid har haft den aner jeg ikke hvordan den slås til/fra.

MVh Richard
Avatar billede sharkman Nybegynder
01. november 2004 - 14:58 #1
Funktioner>Indstillinger>Fanebladet "Stave- og Grammatikkontrol". Her sætter du flueben ud for "Løbende stavekontrol, så skulle den ged være barberet..
Avatar billede sharkman Nybegynder
13. marts 2005 - 21:47 #2
hej rmodalen.
Husk at lukke dit spørgsmål :-D
Avatar billede rmodalen Nybegynder
25. maj 2005 - 10:03 #3
Jeg har givet dig point.... tror jeg da nok.... hvordan fanden luker man ellers.
Avatar billede sharkman Nybegynder
26. maj 2005 - 22:50 #4
Yes, det er i orden nu. Takker for points'ene