Avatar billede docks Nybegynder
01. november 2004 - 09:38 Der er 3 kommentarer

Interesseret i at "sparre" omkring en mmorpg ide?

Hej

Vi er et par stykker med forskellig baggrund der er så småt er gået i gang med at planlægge et mmorpg (online spil). Vores team mangler desværre nogle 3D artister. Det ville være optimalt hvis du har haft erfaring med at lave spil e.l. Til at starte med vil jeg gerne bare skabe kontakten og bruge dig som sparringspartner.

Jeg har selv en baggrund som grafisk designer. Min opgave vil være at lægge en "stil"... ALtså at vi gennem hele spillet holder samme grafiske stil og at der er en rød tråd i det hele.

Vi har en der har MEGET erfaring med at spille mmorpg spil. Han har skrevet ned ting som racer, armor, drop rates o.l.

Vi har også nogle dygtige programmører.

Hvad vi mangler er en fængende historie og 3d artister...

I sparrings perioden vil der selvfølgelig ikke være penge i det. Vi skal jo først have alle muligheder, fordele og ulemper lagt foran os før vi evt. starter et firma e.l...

Såfremt du synes dette lyder spændende så send mig en mail på

info@de-silva.dk

Skriv kort om dig selv og meget gerne link til dit arbejde eller vedhæft relevant materiale.
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
01. november 2004 - 10:36 #1
har ikke umiddelbart interesse i at arbejden men et forslag som engangeret MMORPG spiller. I MÅ simpelthent implementere et ordentligt PvP system. et måde er fuldstændig åben PvP som f.eks i Shadowbane. Eller man kunne lave PvP i specielle zone (Wastelands etc) som så også har bedre drops. glæder mig til at se mere til et dansk MMORPG. Har i en hjemmeside hvor man kan læse mere?
Avatar billede docks Nybegynder
01. november 2004 - 11:23 #2
Nej vi har ingen hjemmeside. Vi er bare et par interesserede der har fundet sammen og synes at det ville være sjov og lærerrigt at lave noget selv... Det er derfor vi leder efter mennesker i forksellige brancher som vi kan sparre med...

Vi er ikke ud på at opfinde den dybe tallerken igen, men vi vil tage de bedste elementer fra forskellige spil og kombinere dem. Og selvfølgelig ville det være fedt hvis vi kunne finde på en genialitet.

Vi er pt. ved at finde ud af hvad der er teknisk muligt. Det kommer jo til at tage et stykke tid at lave spillet, derfor er det vigtigt at de tekniske sepc. vi bestemmer os for en den gængse når spillet en gang bliver færdig...
Avatar billede webdesigner Praktikant
21. juli 2006 - 12:14 #3
hej docks jeg har også gang i et spil..
som også har en fanbace da det bygger på en populær serie. fra japan kaldet Narotu...
er dit projekt i live er vi meget interessert i at snak med jer. vi har et script færdigt samt en del ideer som muligvis kunne være grund lag for et spil der her potentsiale, for profit..
vi har der ud over kikket på garfikmotore så som www.bigworldtech.com , www.multiverse.net
men som sagt er i stadig i gang og intereswseret i at samarbejdet så kontakt mig

Kim Jacobsen.
Founder, 3D artist
KAKASHI SOFTWARE
TLF: 75508821