Avatar billede oletaft Nybegynder
01. november 2004 - 08:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Office 2003 mail folder problem

Mine mail hopper altid ind i min folder DVD som ligger i Indbakke, jeg har prøvet at give hver enkel mail en regel hvor de hopper tilbage til indbakke, men det er besværligt da jeg modtager mange mails.. Aner ikke hvordan problemet er sket, så jeg vil gerne bede om hjælp til dette :)

Vil gerne have "nulstillet" office så ALLE mails starter ud i Indbakke, har prøvet at reparere via Tilføj/Fjern programmer, det virkede ikke.
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. november 2004 - 08:25 #1
mon du har fået lavet et filter??

værktøj -> regler
Avatar billede oletaft Nybegynder
01. november 2004 - 08:36 #2
Det var dog fantastisk! Jeg har ledt og ledt, men har overset den!!

Tak for hjælpen, slettede hele regel listen... :) Tak... husk at svare på SPG og ikke kommentere, så får du dine points... :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. november 2004 - 08:54 #3
jamen så kan vi da evt. dele lidt her og der.
Godt at det var så simpelt :)