Avatar billede cpmonster Nybegynder
29. oktober 2004 - 10:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visual Studio, Gem filer over Netværk / VPN

Hej Tekkere

Vi har her i firmaet en VPN til Sverige, hvor alle webservere står og som vi selvfølgelig også arbejder på til hverdag. Intet galt her.

Problemet opstår når vi arbejder i Visual Studio developer med websider. Specielt når vi skal åbne og gemme filer (asp, html, aspx osv), så tager det op til 10-15 sekunder at gemme en enkelt fil.

Det pudsige er når jeg bruger en notepad eller anden simpel editor så går der måske 2 sekunder ved klik på Save.

Det er meget belastende og jeg håber nogen af jer måske kender lidt til det og en evt. løsning :)

Mit første bud var at VS laver noget handshaking eller tilsvarende for at øge sikkerheden, hvad ved jeg? Men Jeg kan intet finde i VS om at fjerne dette eller anden sikkerhed.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. oktober 2004 - 11:08 #1
Visse produkter bruger tilsyneladende meget tid på at checke hvad der
er i et directory etc..

PVCS er f.eks. stor slem til det.

Jeg tror ikke at du kan gøre noget ved Visual Studio.
Avatar billede cpmonster Nybegynder
16. februar 2005 - 15:53 #2
ok..