Avatar billede borsk Nybegynder
28. oktober 2004 - 15:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Session virker ikke

Hejsa

Jeg har en server med flere web sites på. På det ene site virker session og på det andet gør det ikke. ???

Jeg har lavet 2 test filer for at se om det virker.

-----1.asp------
<%
response.write session.sessionid
session("login") = "tester"
%>
<a href="2.asp">KLIK</a>

//-----2.asp-------
<%
response.write session.sessionid
response.write session("login")
%>

Her kan jeg se f.eks. på det site hvor det virker, der redirecter den godt nok og den beholder sin værdi. Den skriver også teksten "Tester"

På andet site hvor det ikke virker skifter id session ID hele tiden og den skriver ikke teksten når den redirecter.

Af IIS instillinger på begge site's har jeg sat accept sessions og default timeout til 20 minutter.

Borsk
Avatar billede mortenmj Nybegynder
11. december 2004 - 19:14 #1
Jeg har også haft problemer med sessions og php.
løsningen var at gemme dem i en mappe på min harddisk.
Jeg ved ikke om det virker hos dig...
Avatar billede borsk Nybegynder
14. december 2004 - 09:47 #2
Hejsa

Jeg har fundet ud af at mine intranet sites der driller skal jeg oprette på ny i ny mappe og give det et andet kalde navn. Helst også et andet host name UDEN underscore som jeg ellers brugte.

Så virker det.