jakwag, har brug for din hjælp igen med hensyn til flash
Du husker sikkert koden nedenstående, som du lavede til mig engang. Nu har jeg brug for samme script med en ny funktion, nemlig UnloadMovie, hvor den selvfølgelig skal bruges i sammenhæng med loadMovie, hvilket er lavet i forvejen.Det ville være rigtig fedt, hvis du kunne hjælpe mig med at få tilføjet denne funktion i koden, og hvordan jeg bruger det med loadMovie.
knap_array = new Array();
allOff = function () {
var len = knap_array.length;
for (var i = 0; i<len; i++) {
this[knap_array[i]].gotoAndStop(1);
this[knap_array[i]].down = false;
}
};
newButtonDef = function (name, method, value, target) {
this[name].onRollOver = function() {
if (!this.down) {
this.gotoAndStop(2);
}
};
this[name].onRollOut = function() {
if (!this.down) {
this.gotoAndPlay(4);
}
};
this[name].onPress = function() {
allOff();
this.gotoAndStop(3);
this.down = true;
};
if(method == 0){
this[name].onRelease = function() {
gotoAndPlay(value);
}
}
if(method == 1){
this[name].onRelease = function() {
gotoAndStop(value);
}
}
if(method == 2 && isNaN(target)){
this[name].onRelease = function() {
loadMovie(value, target);
}
}else if(method == 2){
this[name].onRelease = function() {
loadMovieNum(value, target);
}
}
if(method == 3){
this[name].onRelease = function() {
getURL(value, target);
}
}
knap_array.push(name);
};