Avatar billede vab Nybegynder
27. oktober 2004 - 19:55 Der er 11 kommentarer

Hotmail - kan ikke logge ind

Jeg kan ikke logge på min hotmail.
Efter jeg har indtastet adresse og password, står den bare og henter indtil den siger at siden er forældet.
Er der nogen der har oplevet samme problem?

Har lige kørt en Ad-aware scan, men uden held.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. oktober 2004 - 20:02 #1
ja så brugte jeg bare netscape hehe
Avatar billede vejmand Juniormester
27. oktober 2004 - 20:13 #2
Måske du ka bruge noget her:
http://www.eksperten.dk/spm/554648
Avatar billede vab Nybegynder
27. oktober 2004 - 21:18 #3
jeg har tjekket lidt forskelligt fra ovenstående, og tilsyneladende er der ikke noget som hjælper - ellers mange tak for hjælpen
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. oktober 2004 - 21:20 #4
prøv at vælge instillinger i din browser.. internet instillinger og sæt alt der kan sættes på standard på det...
Avatar billede pureshit Nybegynder
27. oktober 2004 - 23:35 #5
Det kan være at denne tråd kan hjælpe lidt: http://www.eksperten.dk/spm/541465
Avatar billede kramxel Nybegynder
28. oktober 2004 - 00:36 #6
Hvis du på windowsupdate får fejl 0x80072EE2 og har installeret sp2
så kik i det spørgsmål som "vejmand" linker til.
Avatar billede yesbor Nybegynder
28. oktober 2004 - 17:21 #7
til kramxel
det er ikke kun et problem med sp2 - løsningen med sg tcp har også virket på en win98 PC.
Avatar billede vab Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:17 #8
Problemet var hos min udbyder (webspeed - de havde haft opdateringer). Tak for indsatsen. De som gerne vil have point, kan skrive et svar.
mvh vab.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2004 - 00:31 #9
Springer over her.
Godt du fik det fikset.  c",)
Avatar billede kramxel Nybegynder
29. oktober 2004 - 02:09 #10
Til "yesbor"

Ja, problemet er måske relateret til Webspeedbrugere.
Avatar billede pureshit Nybegynder
04. september 2007 - 21:31 #11
Sidder lige og ryder op i gamle spørgsmål. Jamen så lægger jeg da i hvert fald hermed et svar