Avatar billede znow Nybegynder
27. oktober 2004 - 13:52 Der er 3 kommentarer

Hjælp til "bevægelse"

Hej

Jeg sidder, som alle andre :D, og prøver at lave noget realitet bevægelse via. Chat systemer..
Jeg er kommet op med denne kode for at få ændret brugerens navn og figure, når brugeren rykker fra felt til felt :

<-- kode start
<script type="text/javascript">
function move(field) {
    me = document.getElementById(field);
    document.getElementById(field).innerHTML = '<div id="fig"></div>';
}
</script>
<--- kode slut

Men jeg er lidt "fortabt" :D
Da jeg jo så også har nogle felter, et af dem ser sådan her ud
"<area shape= coords="" onclick="location.href='chat.php?action=move&field='+id;" id="1">"
Har fjernet nogle ting fra den såsom coords og shape da det ingen betydning ahr for jer.. :)

Hjælp? Ved ikke hvad jeg gør "forkert"?
Avatar billede znow Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:02 #1
Ups, så da lige det med point :S bliver lige hævet til 150
Avatar billede znow Nybegynder
27. oktober 2004 - 15:13 #2
Points vil stå på 150 men ved ik lig hvorfor den står på 0 :S
Men der vil blive givet 150 for hjælp!
Avatar billede olebole Juniormester
31. oktober 2004 - 19:40 #3
<ole>

Hvad er dit problem?

/mvh
</bole>