Avatar billede 110777 Nybegynder
27. oktober 2004 - 08:06 Der er 2 kommentarer

Skærm vil ikke gå i standby mode efter installation af MP10

Efter jeg har installeret media player 10, vil min skærm ikke gå i standby mode længerer, jeg har været i poweroptions properties og prøvet at ændre tiden og den slags, og jeg har tjekket hvor jeg kan i MP10 options for at se om der var noget der jeg kunne ændre eller mente der kunne være skyld i det, uden held, da jeg hører musik om natten, når jeg lægger mig til at sove, er det et ret stort problem, da jeg ikke bryder mig om at skærmen står og spilder levetid på at være tændt om natten, er der nogen der ved noget der kan være grunden til at den ikke længere vil gå i stnadby mode?
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
27. oktober 2004 - 08:30 #1
måske fordi MP10 hele tiden refresher skærmen?

En workaround kunne være at slukke skærmen fysisk.
Avatar billede 110777 Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:12 #2
Hehe, det med at slukke skærmen er så bloody logisk, at jeg overhovedet ikke har tænkt i den bane :), men jeg venter lige et par dage med at give point, til jeg ser om der kommer nogle indlæg der kan klare problemet uden at slukke skærmen fysisk