Avatar billede henrix Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:54 Der er 5 kommentarer

IPOD som USB key

ER der nogen der ved om mini IPOD kræver software installeret før man kan browse den.

Jeg skal bruge den som USB key, men det virker lissom ikke hvis jeg skal installere software først.
Avatar billede allanfo Praktikant
26. oktober 2004 - 11:59 #1
Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:59 #2
Under windows 2000, hvis man bare sætter den i firewire stikket (har ikke USB kablet) så bliver den fundet som en ekstern enhed og får et drev navn.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. oktober 2004 - 12:00 #3
Sorry, så ikke det var mini iPOD'en, den jeg har er den "store"
Avatar billede henrix Nybegynder
26. oktober 2004 - 14:09 #4
Det skal virke under winXP og Win2000.

Tror det er det samme for den store og den lille IPOD
Avatar billede allanfo Praktikant
08. marts 2006 - 19:24 #5
På tide at lukke. Læg selv et svar og accepter det.