Avatar billede codemanager Nybegynder
25. oktober 2004 - 19:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

nogle der kan kode dette om

Hey

jeg har prøvet i 3 dage nu og kode nogt om men opgaver nu....

jeg vil gerne for kodt en forum index side om...

koden ser sådan ud

<?php
    $side = ".";
    require "$side/tjek.func.php";
    require "$side/includes/funcs.php";
    if($_GET['emneId']){
    $query = mysql_query("SELECT * FROM forum_emne WHERE id = '$_GET[emneId]' LIMIT 1");
    $r = mysql_fetch_array($query);
    $side_titel = "$r[emne]";
    }
    $hvor = "<b>" . $side_titel . "</b>";
    include "$side/includes/header.php";
?>
<!-- indhold start -->
<div class="indhold">
<b><a href="?emneId=all">Fold alle emner ud</a></b><br /><br />

<table align="left" cellspacing="1" cellpadding="2" class="tabelBox">
<?php if(!$_GET['emneId']){
$_GET['emneId'] = "all";
}
if(($_COOKIE['login']) && ($_USER['rang'] == 2) || ($_USER['rang'] == 3)){
$queryEmne = mysql_query("SELECT * FROM forum_emne ORDER BY sort");
} else {
$queryEmne = mysql_query("SELECT * FROM forum_emne WHERE public = '1' ORDER BY sort");
}
while($r = mysql_fetch_array($queryEmne)){
$id = $r["id"];
$emne = $r["emne"];

echo "
<tr class=\"tr\">
<td>
<a href=\"?emneId=$id\"><b>+ $emne:</b></a>
</td>
<td width=\"60\">
<b>Tråde:</b>
</td>
<td width=\"60\">
<b>Indlæg:</b>
</td>
<td width=\"200\">
<b>Sidste svar:</b>
</td></tr>";

if(($_GET['emneId'] == $id) || ($_GET['emneId'] == 'all')){
$i = 0;
if(($_COOKIE['loginId']) && ($_USER['rang'] == 2) || ($_USER['rang'] == 3)){
$queryBoard = mysql_query("SELECT * FROM forum_board WHERE emneId = '$id' ORDER BY sort");
} else {
$queryBoard = mysql_query("SELECT * FROM forum_board WHERE emneId = '$id' AND public = '1' ORDER BY sort");
}
while($r = mysql_fetch_array($queryBoard)){
$boardId = $r["id"];
$board = $r["board"];
$emneId = $r["emneId"];
$countTraad = mysql_query("SELECT * FROM forum_thread WHERE board = '$boardId'");
$traad = mysql_num_rows($countTraad);
$countReply = mysql_query("SELECT * FROM forum_reply WHERE board = '$boardId'");
$svar = mysql_num_rows($countReply);
$i++;
if ($i%2 == 1) {
$class = "tdUlige";
} else {
$class = "tdLige";
}

echo "
<tr class=\"$class\" height=\"32\">
<td>
<a href=\"forum/board.php?emneId=$emneId&amp;board=$boardId\">$board</a>
</td>
<td align=\"center\">
[$traad]
</td>
<td align=\"center\">
[$svar]
</td>
<td align=\"center\" width=\"200\">";
if($traad == 0){
echo "
<font class=\"alt\">ingen svar</font>";
} else {
$traadDate = mysql_query("SELECT * FROM forum_thread WHERE board = '$boardId' ORDER BY last_reply_stamp DESC LIMIT 1");
$r = mysql_fetch_array($traadDate);
$c = mysql_query("SELECT * FROM forum_reply WHERE reply_to = '$r[id]'");
$c = mysql_num_rows($c);
$date = date("$_SETS[dato_form]", $r[last_reply_stamp]);
if($c == 0){
echo "[$date]";
echo "<font size=\"1\">";
echo "<br />af <a href=\"./users/show.php?brugerId=$r2[brugerId]\">$r2[bruger]</a> i <a href=\"forum/read.php?emneId=$r[emneId]&board=$r[board]&id=$r[id]\">denne tråd</a>";
} else {
$query = mysql_query("SELECT * FROM forum_reply WHERE reply_to = '$r[id]' ORDER BY id DESC LIMIT 1");
$r2 = mysql_fetch_array($query);
echo "[$date]";
if($r2['brugerId'] == '-gæst'){
echo "<font size=\"1\">";
echo "<br />af $r2[bruger] i <a href=\"forum/read.php?emneId=$r[emneId]&board=$r[board]&id=$r[id]\">denne tråd</a>";
} else {
echo "<font size=\"1\">";
echo "<br />af <a href=\"./users/show.php?brugerId=$r2[brugerId]\">$r2[bruger]</a> i <a href=\"forum/read.php?emneId=$r[emneId]&board=$r[board]&id=$r[id]\">denne tråd</a>";
}
echo "</font>";
}
echo "
</td></tr>";
}
} else {
echo "
<tr class=\"trBackground\">
<td colspan=\"4\">
</td></tr>";
}
?></table>
</div>
<!-- indhold slut -->
<?php include "$side/includes/footer.php"; ?>

jeg vil gerne havde kodet det ind i dette

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=500 border=0>
                    <TR>
                        <TD vAlign=top>
                    <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font></P>
                      </TD>

                        <TD vAlign=top width="50%">
                    <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font>

                      <P><font face="Times New Roman"><b><a href="">
                      <font color="#000000">Gruppe</font></a></b> <BR><font size="-1" color="#000000">
                      <a href="">undergruppe</a>,
                      <a href="">undergruppe</a> ...</font></font></P>
                      </TD>
                  </TR>
                  </TABLE>
                </div>

så det næsten liner det her på E
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2004 - 20:44 #1
<ole>

Hvad er problemet?

/mvh
</bole>
Avatar billede codemanager Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:16 #2
jeg vil gerne havde at den skriver det ud lig som her på  og ikke sådan her i tabler som nu
Avatar billede guddo Nybegynder
25. oktober 2004 - 23:56 #3
omg, lad os da se din includes - der er sikkert intet galt i koden men hvad er problemet?

stav så man fatter dig, tak
Avatar billede codemanager Nybegynder
26. oktober 2004 - 00:10 #4
Der er sku ikke noget galt med koden....

jeg vil godt havde skrivet det om, på den måde den udskriver data'en så det liner det forum der er her på start siden
Avatar billede fynbo Nybegynder
26. oktober 2004 - 12:13 #5
translatør søges.
Avatar billede codemanager Nybegynder
27. oktober 2004 - 17:12 #6
hvad for noget
Avatar billede codemanager Nybegynder
29. oktober 2004 - 13:39 #7
ingen der kan hjælpe
Avatar billede codemanager Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:07 #8
lukker