Avatar billede nico2814 Nybegynder
25. oktober 2004 - 10:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skiftende GIF

Hey eksperter :)

Jeg står og skal lave en GIF, der skal skifte mellem 3 billeder, og fungere som link på en hjemme side!

Nu er mit spørgsmål hvilket program i ville anbefale mig at bruge, da jeg ikke har prøvet at lave en sådan skiftende GIF før.
Og om i evt. har et link til en hjemmeside med nogle tutorials til det givne program :)

Håber på en masse svar!
Og skriv endeligt hvis der er noget i mangler at få afvide/ikke forstår :)

-nico
Avatar billede goose Nybegynder
25. oktober 2004 - 10:29 #1
Du kan bruge Paint Shop Pro's animatione shop.

Se mere her: http://www.html.dk/artikler/00015/

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
25. oktober 2004 - 10:30 #2
Hvis du vil bruge noget andet kan du jo prøve og søge på animeret gif på google

http://www.google.com/search?hl=da&q=animeret+gif&btnG=S%C3%B8g&lr=lang_da

/Goose
Avatar billede falster Ekspert
25. oktober 2004 - 12:52 #3
Det lyder som en enkel opgave med skift mellem 3 gifs. En enkel og gratis mulighed er Microsoft GIF Animator: http://www.freewarepage.de/download/187.shtml
Avatar billede quit Nybegynder
25. oktober 2004 - 15:10 #4
Hvis du har Adobe Photoshop, kan du bruge Adobe Imageready, da de 2 programmer "hænger" sammen og arbejder sammen.

Det kommer selvfølgelig an på om du vil lave effekter på dine billeder, men Imageready er enkelt, og burde være til at bruge :)
Avatar billede nico2814 Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:31 #5
Tak for alle svarene!
Har fundet ud af det nu, og giver derfor goose de 60 point, da det er animation shop jeg har brugt :)