Avatar billede rusen Nybegynder
23. oktober 2004 - 17:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

jeg kan ikke se mit materiale

Jeg er ved at lave en guitar, og den skal have en sunburst, jeg har lavet en god en med gradiet ramp, problemet er bare at når jeg rendere kommer materialet ikke på, hvad gør man for at få det på???

/RuSeN
Avatar billede rusen Nybegynder
23. oktober 2004 - 17:51 #1
det eneste der dur der i er sort hvid, og hvis man bruger farver bliver det bare sort eller gråt
Avatar billede nopsen Ekspert
23. oktober 2004 - 18:17 #2
du skal give det en UW map først.
Avatar billede rusen Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:17 #3
problemet er at jeg ikke kan bruge farver på mit gradient ramp material, hvordan gør man sådan at man kan bruge farver i stedet for sort kun
Avatar billede nopsen Ekspert
24. oktober 2004 - 20:52 #4
den er muligvis assignet i den forkerte map slot, denne guide kan måske hjælpe?
http://www.cgarchitect.com/resources/tutorials/smoke3d/tutorial6.asp
Avatar billede rusen Nybegynder
25. oktober 2004 - 14:34 #5
fandt ud af at der skulle en mask på før man kunne bruge gradient ramp..... Tak for hjælpen..... C,")
Avatar billede rusen Nybegynder
25. oktober 2004 - 14:36 #6
send et svar
Avatar billede nopsen Ekspert
25. oktober 2004 - 16:12 #7
ok takker :)