Avatar billede avg-user Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er der brug for Microsoft Virtual Machine i Windows 98

Hej !

Jeg har en bekendt som pludselig ikke længere kan logge på sin netbank, efter at ha' opgraderet til nyeste version af IE.
Kan de skyldes at MVM eller MSJAVX86 skal installeres eller har nogen en idé om hvad der kan være galt ?

Vedkommende påstår at det har virket efter opgaderingen, hvilket jeg synes virker underligt. Når man indtaster siden for netbank er der ingen problemer, men i samme øjeblik der forsøges at logge på kommer det frem, at "Siden kan ikke vises ... bla bla bla"

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede leif Seniormester
23. oktober 2004 - 15:08 #1
Jeg ville ringe til kundeservice, for hvis det har virket, men en reinstall af Java kan også forsøges !
Avatar billede avg-user Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:10 #2
Det er skam under overvejelse leif, men jeg ville lige lytte her først ;-)
Avatar billede leif Seniormester
23. oktober 2004 - 15:13 #3
Jeg ville prøve at installere nyeste Java, hent den fra http://www.java.com/en/download/manual.jsp da MVM ikke opdateres mere.
Avatar billede avg-user Nybegynder
24. oktober 2004 - 02:19 #4
Jeg vil i løbet af ugen vi kommer i, få undersøgt om det hjælper at geninstallere java. Jeg vender tilbage og siger foreløbig tak :-)
Avatar billede avg-user Nybegynder
02. november 2004 - 20:51 #5
Smid et svar leif - problemet løstes ved installation af Java.
Avatar billede leif Seniormester
02. november 2004 - 21:09 #6
Med glæde !
Avatar billede leif Seniormester
02. november 2004 - 21:17 #7
Takker for point !
Avatar billede avg-user Nybegynder
02. november 2004 - 21:32 #8
Det var så lidt, så du fik lige noget go' karma med i købet også ;-)