Avatar billede fedtshit Nybegynder
22. oktober 2004 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af HD

Jeg får en fejl på den ene af mine to SCSI HD, som ikke indeholder OS men kun bruges til back-up. Det får min com til at gå ned med jævne mellemrum og jeg ønsker derfor at fjerne drevet..

Men hver gang jeg forsøger dette fryser min pc i opstart - også selvom jeg har fjerner drevet i enhedshåndtering og genstarter. Hvad skal jeg gøre?

Logbog giver følgende fejl på HD:
Der blev fundet en fejl på enheden \Device\Harddisk0\D under en paging-handling.

mvh - Chris
Avatar billede clausbrian Nybegynder
23. oktober 2004 - 14:01 #1
Prøv at fjerne drevet fysisk, tag kabel og strømstik ud......
Avatar billede fedtshit Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:40 #2
det er når jeg har fjernet drevet fysisk at min com fryser - ca 5sek efter XP er startet op. Indtil videre kører jeg bare med drevet som deaktiveret i enh.hånd.
Avatar billede fedtshit Nybegynder
09. september 2005 - 13:23 #3
Spørgsmål lukket.. HD var mekanisk defekt