Avatar billede jeej Nybegynder
22. oktober 2004 - 14:37 Der er 1 kommentar

netværksproblemer

Haves:
1 stk trådløs router (D-link). 3 stk PC'er, den ene skal køre som stationær, de 2 andre skal køre trådløs ved hjælp af en USB adaptere (D-link)

Alle tre PC'er står pt. ved siden af hinanden.
Alle tre kører Windows XP Pro

Problem:
De 2 trådløse PC'er har problemmer med at komme på nettet når de er tændt samtidig. 1 trådløs PC og den stationære PC kan godt komme på nettet samtidig, men tænder man for nr. 2 trådløs og dermed har alle 3 PC'er oppe og køre, taber begge de trådløse forbindelsen til nettet
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. oktober 2004 - 16:02 #1
du burde nok lige kigge dine gamle spørgsmål igennem og få dem lukket på korrektvis, ellers "pisser" du jo lidt på de folk der prøver at hjælpe dig.