Avatar billede hoghog Nybegynder
22. oktober 2004 - 14:16 Der er 3 kommentarer

Min PC fryser fast.

Hej Alle

Jeg har en PC med en AMD Duron processor med 901 MHz hastighed og 376 MB ram. Der er installeret windows xp pro. på maskinen. Efter opstart ( 2 minutter ) fryser den fast. Er der nogen som har gode ideer for at hjælpe mig med at løse problemet?

Mvh
Hans
Avatar billede enriko Nybegynder
22. oktober 2004 - 14:28 #1
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner. ent den og aktiverer det hele i opsætning inden du trykkr på scan. du kan køre den i fejlsikret tilstand måske er det en virus der gør det .. ellers kan det være en harware fejl.

for at starte pc i fejlsikret tilstand skal du trykke på F8 under opstart
Avatar billede nopsen Ekspert
22. oktober 2004 - 14:57 #2
er alle drivere installeret til hele systemet? chipset, lyd, lan, grafik osv..
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 19:35 #3
det ville være rart hvis du gad at give noget feedback her når vi nu gider bruge tid på at hjælpe dig.