Avatar billede droner Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NoName DVD+R

Hejsa!

Jeg plejer at benytte mig af Verbatim DVD+R, men så et tilbud på NoName DVD+R til under det halve af hvad jeg giver nu. Eneste umiddelbare forskel er, at NoName er 4xspeed hvorimod Verbatim er 8xspeed. Har det noget at sige, og er kvaliteten af NoName ellers dårligere? Er mærket vigtig i denne sammenhæng?
Avatar billede droner Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:35 #1
Jeg ved ikke om det har noget at sige, men jeg brænder altid ved laveste hastighed.
Avatar billede klynken Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:23 #2
Har selv brændt snart 200 kopier med noname dvd+r, og har kun gode resultater, men undtagelse af mine egen dummerter. Så jeg kan kun anbefale at du spare de penge, og køber noname. Hvis du altså har tid til at vente det ekstra det tager med 4xspeed.
Avatar billede droner Nybegynder
27. september 2005 - 15:20 #3
.