Avatar billede razor5 Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:25 Der er 8 kommentarer

Driver til Geforce4 440 GO 64M?

Jeg har en HP pavilion zv5224 med et GeForce4 440 GO 64M hvor Hp har leveret en ufattelig dårlig driver til, er der nogen som kender en god driver til kortet? En Driver fra Nvidias hjemmeside går ikke da Nvidia selv siger at Drivere til Go grafikkort skal være lavet af producenten, i mit tilfælde HP som bare har lavet en meget dårlig driver, så kende du en god driver fra nette som spille godt sammen med mit hardware. på forhånd tak
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2004 - 10:27 #1
www.nvidia.com  husk at hente til det rigtige OS.
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2004 - 11:00 #2
Avatar billede freehelp Praktikant
22. oktober 2004 - 11:36 #3
Man kan ikke finde mobility drivers på den side mere.

du skal finde den på producentens hjemmeside som har lavet maskinen
Avatar billede freehelp Praktikant
22. oktober 2004 - 11:37 #4
eller måske har de ændret det siden sidst
Avatar billede nopsen Ekspert
22. oktober 2004 - 15:04 #5
som du også selv skriver så er det hos producenten af din bærbar at du skal hente driveren, det er den som virker bedst, da den er skrevet specielt til dit system.. hvad mener du med at driveren hos hp er dårlig?
Avatar billede freehelp Praktikant
07. november 2004 - 15:54 #6
Kunne du ikke være venlig og kommentere her eller få spørgsmålet lukket. Ville være rart at høre hvordan tingere skred frem efter man har hjulpet dig!
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:25 #7
Mon ikke snart du kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller får det her lukket ned!?
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 19:37 #8
endnu et navn på den sorte liste, ikke mere hjælp til razor5 fra mig.