Avatar billede calo2 Nybegynder
22. oktober 2004 - 08:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word åbner med couser helt i TOP!?

Hej!

Efter at havde opdateret office pakken har jeg fået en masse underlige fejl:-(

Den ene er at når jeg åbner word er couseren helt oppe i toppen!!! Min side opsætning står med en margen på 3cm øverst, kan derfor ikke forstå den begynder deroppe(toppen)?

-Når jeg skriver er det i "udskrift layout".
- Vælger jeg vis udskrift, så sider teksten som den skal med de 3 cm nede.

Hvad skal jeg stille på/ændre for den starter som jeg var vandt til?-Altså de 3 cm nede på papiret?

Håber der er en som kan hjælpe mig.
Avatar billede jkrons Professor
22. oktober 2004 - 08:59 #1
Gå i Funktioner - Indstillinger- Sæt et fleben i Vis tomt område mellem sider.
Avatar billede jkrons Professor
22. oktober 2004 - 08:59 #2
fledben = Flueben
Avatar billede Inge Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:01 #3
Det lyder som om du har fået "skult tomt område", det kan du aktivere igen, ved at holde musen lige i toppen af dokumentet, så kommer der to små pile og en lille tekst der siger "vis tomt område", når du klikker en gang, får du vist det tomme område.
Avatar billede calo2 Nybegynder
22. oktober 2004 - 09:03 #4
Herligt!!! Endelig en fejl/ændring som blev løst i et hug:-)1000 TAK for hjælpen
Avatar billede jkrons Professor
22. oktober 2004 - 09:04 #5
Velbekomme.