Avatar billede lauka Nybegynder
20. oktober 2004 - 23:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

eksisterer autocad lt 2000 stadig

Hej
Jeg arbejder meget med Autocad LT 2000 og vil gerne have den installeret på en maskine mere på mit arbejde. Jeg render panden mod muren hver gang jeg undersøger om programmet stadig fås. Der bliver hver gang sagt Autocad LT 2005. Der må da være et sted den gamle version stadig kan opdrives. Jeg ved nok at 2005 er meget lig 2000 men hvis man ikke lige er så fornyt. Kan der evt. købes en licens mere til vores eget program. Er det kun Autodesk der handler med det.
Mvh
Lauka
Avatar billede mandylion Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:16 #1
Hej Lauka

AutoCAD LT 2000 eksisterer i princippet ikke længere.

Når en version er udgået kan den ikke længeres købes, og den kan heller ikke opgraderes, så det vil være spild af tid at forsøge at finde en TL 2000.

Du må nok se i øjnene at du skal have en 2005 hvis du vil have flere licencer - Beklager
Avatar billede nikolajb Nybegynder
10. december 2004 - 09:43 #2
Hmmmm, jeg er ret sikker på, at de kører tilbud på at få opgraderet 2000'ere til 2005'ere indtil 15. januar. Derefter er det slut. Så der er lidt tid endnu :)
Avatar billede mandylion Nybegynder
10. december 2004 - 12:30 #3
Nope, 2000 er udgået, det er 2000i versionerne er kan opgraderes indtil 15. januar. Der er jo forskel på 2000 og 2000i. (selvom det ikke er ret meget)
Avatar billede nikolajb Nybegynder
10. december 2004 - 12:57 #4
ok, det lyder meget rigtigt. Jeg har smidt alle "opgrader nu" reklamerne ud :)