Avatar billede aeae Nybegynder
20. oktober 2004 - 10:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelse 0x80072e2

JEg har et problem at jeg ikke kan opdatere min maskine,hverdan jeg gøre det som kommer følgende fejlmeddelse:

Windows Update har opdaget en fejl og kan ikke vise siden....

Fejlnummer: 0x80072ee2

Håer der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
20. oktober 2004 - 11:01 #1
Avatar billede old-faithful Praktikant
20. oktober 2004 - 11:02 #2
Problemet anerkendes af Microsoft der har skrevet om det her: http://support.microsoft.com/?kbid=836941

Hvis det ikke hjælper prøv en google søgning:
http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=0x80072ee2
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
20. oktober 2004 - 11:03 #3
jeg har lige kigget lidt mere rundt, og der er ikke rigtig andre bud, så jeg smider et svar du kan bruge hvis det kommer til at virke for dig :-)
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2004 - 11:52 #4
Du er ikke den eneste som har det problem ;) og problemet er ikke kun hos dig, du kan se nærmere hvad fejlkoden er her http://www.winhelp.dk/98w7.htm
Avatar billede jessien Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:39 #5
start
kør
cmd (ok)
ipconfig/all (skriv Ip-adressen ned og luk)
start
kør
regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\
CurrentControlSet\
Services\
Tcpip\
Parameters\
Interfaces
find den undermappe hvor den noterede Ip-adresse befinder sig
højre klik
ny DWORD-værdi
MTU (kald den det)
rediger
decimal
ok ( luk og genstart)
du skulle nu kunne opdatere igen
Avatar billede jessien Nybegynder
22. oktober 2004 - 06:48 #6
OBS OBS
min vejledning kan bruges hvis dit system er sat op gennem en router/ LAN