Avatar billede jcop Nybegynder
20. oktober 2004 - 10:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lightwave trial?

Hey experter,
Kunne godt tænke mig at prøve at arbejde med lightwave, men vil lige se programmet an, inden jeg bestemmer mig for at købe det.
Ville derfor lige høre om der er nogen der kender et sted hvor man kan downloade en trial?
har tjekker producentens hjemmeside, discreet.com, men der er der ingen, jeg kan faktisk ikke engang finde lightwave beskrevet på deres side... :(
I må også meget gerne supplere med tutorial-sider...
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2004 - 11:28 #1
Hmm... Er du sikker på at det er Lightwave du leder efter?

Hjemmesiden http://www.discreet.com/ drejer sig om programmet "3D MAX" og plugins til samme.

Anyway jeg antager at det ER Ligtwave du søger, så er deres hjemmeside www.newtek.com. Her vil du også finde en større sektion med tutoials.

En trailversion finder du ikke på deres hjemmeside, men der er visse tilfælde hvor en sådan medfølger på CD for lærebøger om Lightwave.
Eks. Bogen "Lightwave 3D 7.5 Lightning" af Nicholas Boughen ISBN:1-55622-354-4, den fylder 310 MB.
Avatar billede jcop Nybegynder
20. oktober 2004 - 12:13 #2
jo det er lightwave jeg søger.. Er det ikke discreet der er producenten?
Nå whatever, så tak, skulle du falde over et direkte link til en trial, eller lign. så bare post linked... Ville være dejligt...
Nå point til dig så...
Avatar billede mismis Nybegynder
22. oktober 2004 - 05:26 #3
det er Discreet der er den danske importør af lightwave
men det er newtek som laver det.
ellers jo så fineds der fagtisk en discovery edition af lightwave
men den skal bestilles og den er ikke nårmalt til download

jeg har cden liggende, så måske vi kan finde ud af noget endag.

mvh

mis