Avatar billede kscbb Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:22 Der er 6 kommentarer

Banner Design

Er der nogle som kunne tænke sig at hjælpe med at lave et par bannere til Aniston.dk, det drejer sig om at det er et Online pigemagasin som mangler nogle bannere, til at give væk til folk som vil reklamere for dem, jeg har fået til opgave at finde nogle som kan hjælpe med at udføre dette. SÅ hvis der er nogle som gider har tid og lyst til at hjælpe så ville vi være glade på www.Aniston.dk
Bannerne må gerne virke lidt udfordrende, så vi kan få nogle piger til at komme forbi siden. Gerne med nogle billeder af mænd og lign, pigerne skal få lyst til at se hvad det er. Men husk det er ikke en porno side, det er et magasin lidt ligesom SIRENE og WOMAN bare online.

På forhånd Tak
Avatar billede nolt- Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:20 #1
Er der evt. mulighed for at skrive sit navn på bannerne?
Self. diskret.
Avatar billede hero4life Nybegynder
21. oktober 2004 - 17:33 #2
ja :)

kunne da godt tænkes ..

men hvad ville jeg få ud af det ?
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:31 #3
Øhh? Du vil få de bannere du har bedt om ?
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:32 #4
nolt- her, fandt li password til min gamle bruger.
Avatar billede kscbb Nybegynder
27. oktober 2004 - 18:01 #5
Der vil ikke være mulighed for at få jeres navn på, i så fald skal det godkendes først. Men kom med nogle forslag, så kigger jeg på dem. Og bliver de godkendt må jeg jo se om jeg kan finde ud af noget.
Avatar billede boye_14 Nybegynder
29. oktober 2004 - 21:35 #6
hvor store skal bannerne være ? 88 x 31 pixel ?