Avatar billede holbek Nybegynder
19. oktober 2004 - 19:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sender information i en lang strøm!!

For en uge siden virkede min netforbindelse fint, men her på det seneste er den begyndt ikke at kunne få forbindelse til hjemmesiderne. Det eneste der nogle gange dukker op er en reklame. jeg kan se at jeg på 4min har sendt næsten 1mb og modtaget under 0,3mb. Det virker for mig meget forurogeligt at et 56kb sender så meget info, uden at hente noget ned. Nogen der har et bud på hvad der sker?
Avatar billede peet-49 Novice
19. oktober 2004 - 19:42 #1
Få dit system renset for spyware.
Avatar billede holbek Nybegynder
19. oktober 2004 - 19:44 #2
Har antivirus, men det virker åbenbart ikke godt nok. Den finder hele tiden pop-up filer som jeg så sletter. Men kan ikke hente en update da den ikk får forbindelse til serveren. kan det være hacker? hvilket progrma anbefaler i?
Avatar billede peet-49 Novice
19. oktober 2004 - 19:51 #3
Spyware er ikke det samme som virus, du skal bruge Ad-Aware eller lignende til, at scanne med, finder lige et link til dig.
Avatar billede holbek Nybegynder
19. oktober 2004 - 19:52 #4
Ok tak, har du en forklaring på den store mængde sendt data?
Avatar billede peet-49 Novice
19. oktober 2004 - 19:52 #5