Avatar billede michael7 Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg min Grafikkortstemperatur

Er det muligt at se temperaturen på ens grafikkort med et program ?.. Jeg har en lille mistanke om at vi grafikkort er alt for varmt nemlig..

Det er et NVIDIA Geforce Ti4200
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:48 #1
Ved ikk om der fås et program, men du kan jo evt. købe en grafik kort køler - Koster ikke det vilde mere jo, har selv invisteret i det, giver også mindre støj (:

//Kapser
Avatar billede michael7 Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:58 #2
jeg har køler..
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:01 #3
Så burde det da ikke kunne komme så højt op i varmen? Sikker på din køler ikke er stået af ?
Avatar billede michael7 Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:02 #4
Den kører da rundt..
Avatar billede michael7 Nybegynder
28. december 2004 - 19:53 #5
lukket