Avatar billede daniel24 Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

8X DVD brændning på Powerbook

Jeg har lige købt 10 stk brændbare dvd'er. Jeg fjols ser nu at de er til 8x speed og så vidt jeg ved kan min powerbook G4 1,5 Ghz hvis kun klare 4X speed.

Der står på siden af pakken at der kræves en update for at kunne brænde disse DVD'er. Jeg fandt en update til superdrive i Imac og power mac, men ikke til powerbook!

Er jeg bare på den?, findes der en update til powerbooken?, eller kan jeg bare brænde DVD'erne selv om mit superdrive er til 4X speed?

Tak for hjælpen

Daniel
Avatar billede macintosse Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:43 #1
Du kan sagtens bruge dem, det betyder bare at de er godkendt max 8Xspeed dvs. du fx ikke kan brænde med fuld hastighed hvis du havde fx 12 speed drev.

Du skal være opmærksom på at det skal være DVD-R og ikke DVD+R.

MacinTosse
Avatar billede daniel24 Nybegynder
04. januar 2005 - 10:45 #2
lukker