Avatar billede klokmose Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:44 Der er 4 kommentarer

lysknapper til IBM Thinkpad HVOR ER DER EN DRIVER?

JEG har lige reinstalleret min bærbare computer (IBM Thinkpad R31) men jeg kan ikke bruge de knapper, som sidder på den.. altså dem til at skrue op og ned for lyden. det er ret iriterene!

please find en driver til mig! hehe!!

hilsen klokmose
Avatar billede klokmose Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:48 #1
JEG MENER LYD KNAPPER
Avatar billede leif Seniormester
18. oktober 2004 - 19:59 #2
Prøv med et spørgsmål og prøv at lade være med at råbe, det gør kun at folk bliver irriteret og ikke vil hjælpe dig !
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:40 #3
Og luk dette spørgsmål  - du har allerede et andet kørende om emnet
Avatar billede galle2 Nybegynder
19. oktober 2004 - 12:16 #4
Ok, efter råbekoret vælger jeg at give et hint: Samtlige drivere kan downloades på IBMs hjemmeside.... Også til dine IBM access/hotkeys....