Avatar billede casa21 Nybegynder
16. oktober 2004 - 15:34 Der er 5 kommentarer

Asp.net programmør søges gerne studerende kbh.

Vi er en virksomhed i krafig vækst og søger en programmør på deltid.

I vores cms system har vi fået udviklet nogle funktioner i visual studio asp.net, dem vi vi gerne have tilpasset vores nye site, samt vil der komme en masse nye opgaver der skal udvikles.

Kvalifikationer:
Rigtig god til asp.net og visual studio
gerne kunne udvikle database løsninger
Hvis kendskab til CMS systemer vil det være lækkert men ikke noget krav.

Jobbet er på deltid og arbejdspladsen er centrum af kbh.
Avatar billede a1a1 Novice
16. oktober 2004 - 15:52 #1
hvilket cms system drejer det sig om?

Hvilke funktioner skal i have lavet?
Avatar billede casa21 Nybegynder
16. oktober 2004 - 15:56 #2
Systemet hedder web500 men det er ikke så vigtigt i kender til det.

De funtioner der skal udvikles er blandt andet en login funktion hvor der skal trækkes nogle oplysninger fra databasen så så skal logge brugeren ind på specielle områder af systemet.
Avatar billede drengen Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:26 #3
Hej.

Det lyder som et interessant job, hvilket jeg netop søger i øjeblikket.
Jeg er datalogistuderende ved Københavns Universitet og har stor erfaring med .NET samt CMS systemer. Så jeg synes bestemt at vi skal tale sammen!

Du er velkommen til at ringe til mig på tlf: 61 70 40 87, så kan vi snakke videre der.

Venlig hilsen
Kim Andersen
Avatar billede casa21 Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:51 #4
Hej Kim

Jeg skal nævne det for min chef i morgen, men du lyder bestemt som den person vi søger.

Mvh. Jesper
Avatar billede casa21 Nybegynder
19. oktober 2004 - 09:32 #5
Du må meget gerne sende mig dit cv på mail@logbuy.dk så giver jeg det videre til min chef.

Mvh. Jesper Larsen