Avatar billede michael_g Nybegynder
15. oktober 2004 - 01:56 Der er 1 løsning

Tekst i tekstboks forsvinder

Hej!
Mit problem er at teksten i mine tekstbokse forsvinder ved postback.
Teksten forsvinder iøvrigt ikke hvis jeg kun opretter en tekstbox, er der nogen der kan fortælle mig hvorfor det sker og hvad jeg kan gøre ved det?

Her er min kode:
string strQueryID = System.Web.HttpContext.Current.Request.QueryString.Get("PageRefID");

inputFelter Felt1 = new inputFelter();
System.Web.UI.Control kontrol1 = new System.Web.UI.Control();

//Laver nr.1 tekstboks
kontrol1 = Felt1.LavInputTekstfelt(_Tabel, "ID", strQueryID);

inputFelter Felt2 = new inputFelter();
System.Web.UI.Control kontrol2 = new System.Web.UI.Control();

//Laver nr.2 tekstboks
kontrol2 = Felt2.LavInputTekstfelt(_Tabel, "Titel", strQueryID);

System.Web.UI.Control Samling = new System.Web.UI.Control();
Samling.Controls.Add(kontrol1);
Samling.Controls.Add(kontrol2);
return Samling;
Avatar billede michael_g Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:36 #1
Jeg har fået løst problemet. Fejlen var at jeg havde kommet til at lave en response.redirect et andet sted i mit projekt.