Avatar billede sjaka Nybegynder
14. oktober 2004 - 16:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Klassedefinition lavet om til menneskesprog

Hej.

Jeg har et kort spørgsmål:

Er der nogen som kan lave det snak som er her på siden om til en kort linje på ca. 10 ord som forklarer hvad den gør?

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/cpref/html/frlrfsystemdrawingbrushclasstopic.asp

På forhånd tak
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2004 - 16:29 #1
#Brush Class
#Classes derived from this abstract base class define objects used to fill the
#interiors of graphical shapes such as rectangles, ellipses, pies, polygons, and
#paths.

Normalt engelsk.

#System.Object
#  System.MarshalByRefObject
#      System.Drawing.Brush
#        System.Drawing.Drawing2D.HatchBrush
#        System.Drawing.Drawing2D.LinearGradientBrush
#        System.Drawing.Drawing2D.PathGradientBrush
#        System.Drawing.SolidBrush
#        System.Drawing.TextureBrush

Fortæller om klassens placering i klasse hirakiet.

#Thread Safety
#Any public static (Shared in Visual Basic) members of this type are thread safe.
#Any instance members are not guaranteed to be thread safe.

static/shared metoder/felter er sikre at brug i multi trådet applikationer

ikke static/shared er ikke

#This is an abstract base class and cannot be instantiated. To create a brush
#object, use classes derived from Brush, such as SolidBrush, TextureBrush, and
#LinearGradientBrush.

Også normalt engelsk.

#Requirements
#Namespace: System.Drawing

Det du skal using/Imports for at bruge kortenavn for klassen.

#Platforms: Windows 98, Windows NT 4.0, Windows Millennium Edition, Windows 2000,
#Windows XP Home Edition, Windows XP Professional, Windows Server 2003 family,
#.NET Compact Framework

Kan bruges med compact framework (PDA etc.).

#Assembly: System.Drawing (in System.Drawing.dll)

Brush Class
Classes derived from this abstract base class define objects used to fill the interiors of graphical shapes such as rectangles, ellipses, pies, polygons, and paths.

For a list of all members of this type, see Brush Members.

System.Object
  System.MarshalByRefObject
      System.Drawing.Brush
        System.Drawing.Drawing2D.HatchBrush
        System.Drawing.Drawing2D.LinearGradientBrush
        System.Drawing.Drawing2D.PathGradientBrush
        System.Drawing.SolidBrush
        System.Drawing.TextureBrush

[Visual Basic]
MustInherit Public Class Brush
  Inherits MarshalByRefObject
  Implements ICloneable, IDisposable
[C#]
public abstract class Brush : MarshalByRefObject, ICloneable,
  IDisposable
[C++]
public __gc __abstract class Brush : public MarshalByRefObject,
  ICloneable, IDisposable
[JScript]
public abstract class Brush extends MarshalByRefObject implements
  ICloneable, IDisposable
Thread Safety
Any public static (Shared in Visual Basic) members of this type are thread safe. Any instance members are not guaranteed to be thread safe.

Remarks
This is an abstract base class and cannot be instantiated. To create a brush object, use classes derived from Brush, such as SolidBrush, TextureBrush, and LinearGradientBrush.

Requirements
Namespace: System.Drawing

Platforms: Windows 98, Windows NT 4.0, Windows Millennium Edition, Windows 2000, Windows XP Home Edition, Windows XP Professional, Windows Server 2003 family, .NET Compact Framework

#Assembly: System.Drawing (in System.Drawing.dll)

Hvis du mangler det skal du tilføje en refence til denne assembly
(jeg tror at den nromalt er der automatisk).
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2004 - 16:30 #2
Jeg fik vist ikke smidt alt væk. Jeg prøver igen:

#Brush Class
#Classes derived from this abstract base class define objects used to fill the
#interiors of graphical shapes such as rectangles, ellipses, pies, polygons, and
#paths.

Normalt engelsk.

#System.Object
#  System.MarshalByRefObject
#      System.Drawing.Brush
#        System.Drawing.Drawing2D.HatchBrush
#        System.Drawing.Drawing2D.LinearGradientBrush
#        System.Drawing.Drawing2D.PathGradientBrush
#        System.Drawing.SolidBrush
#        System.Drawing.TextureBrush

Fortæller om klassens placering i klasse hirakiet.

#Thread Safety
#Any public static (Shared in Visual Basic) members of this type are thread safe.
#Any instance members are not guaranteed to be thread safe.

static/shared metoder/felter er sikre at brug i multi trådet applikationer

ikke static/shared er ikke

#This is an abstract base class and cannot be instantiated. To create a brush
#object, use classes derived from Brush, such as SolidBrush, TextureBrush, and
#LinearGradientBrush.

Også normalt engelsk.

#Requirements
#Namespace: System.Drawing

Det du skal using/Imports for at bruge kortenavn for klassen.

#Platforms: Windows 98, Windows NT 4.0, Windows Millennium Edition, Windows 2000,
#Windows XP Home Edition, Windows XP Professional, Windows Server 2003 family,
#.NET Compact Framework

Kan bruges med compact framework (PDA etc.).

#Assembly: System.Drawing (in System.Drawing.dll)

Hvis du mangler det skal du tilføje en refence til denne assembly
(jeg tror at den nromalt er der automatisk).
Avatar billede sjaka Nybegynder
14. oktober 2004 - 16:34 #3
jeg tror det kører nu.

tak for hurtige svar =)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2004 - 16:37 #4
så ligger jeg et svar
Avatar billede sjaka Nybegynder
14. oktober 2004 - 16:39 #5
nee