Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:36 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

interaktiv stripper

HI - jeg aner ikke hvad sådan én hedder, er der nogen der kender til de "computerladies" man kan få som går rundt på skærmen og stripper eller gør noget sjovt - hvor kan man købe sådan nogle og hvad koster programmerne mon?

Venligst mike
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:43 #1
Jeg kan huske der engang var sådan nogle der hed "Virtual Girl", de var meget cool.

Det findes åbenbart stadig: http://www.desktopgirl.com/

c",)
Avatar billede casualty Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:43 #2
Det er nok lettest for dig selv hvis du selv kigger:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=desktop+stripper&meta=

MEN HUSK.... at mange af de "strippere" som meget let kan downloades, højest sansynligt også kan indeholde en del spyware.... Så vælg med omhu...

Mvh Casualty
Avatar billede nopsen Ekspert
14. oktober 2004 - 15:55 #4
især netop den virtual girl du snakker om er meget berygtet for at indeholde smuds, så jeg ville holde fingrende fra den slags, hvis du vil undgå en masse problemer.
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. oktober 2004 - 16:07 #5
nopsen > Det er jo i det hele taget noget værre smuds med bare damer på desktoppen!

c",)
Avatar billede nopsen Ekspert
14. oktober 2004 - 16:14 #6
hehe ja det har du ret i :)
hvis man som tommelfingerregel siger at alle den slags "sjove" ting man kan installere på sin desktop indeholder spy/adware, og holder sig fra det så er det min erfaring at man undgår alt det skidt, jeg tror ikke der findes ret meget af den slags der ikke indeholder det, så man beder selv om problemer hvis man installerer det.
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
15. oktober 2004 - 13:48 #7
OK fint nok - men de er da meget sjove !!!
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. oktober 2004 - 13:50 #8
Hehe, go' fornøjelse! Tak for P.  c",)
Avatar billede jasperDK Nybegynder
10. november 2004 - 16:14 #9
Lavede de virtual girls bare i 3d programmer?