Avatar billede vossdig Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan knap

Hvordan får jeg det der private sub frem????
Avatar billede backspin Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:40 #1
Du skal oprette en command botton i menuen til venstre og dobbelt klikke på den......... tja.... så kommer det af sig selv

og til dig pbf-group >
husk det er et temmeligt seriøst sted vi prøver at køre her....
så lad venligst være med at skrive sådan noget.....
Avatar billede joern Nybegynder
13. oktober 2004 - 21:03 #2
Hej vossdig.

Man tror det er lyv, at du fyrer dine 300 point af på to så enkle spørgsmål, skal du lære at skrive VB på denne måde kommer det til at gå langsomt.  Du får kun 5 point pr. dag tilskrevet.

Der er gode bøger på biblioteket om Visual Basic, og der er online-hjælp til programmet (på engelsk godt nok).

M.v.h.  Jørn
Avatar billede martin_moth Mester
14. oktober 2004 - 11:29 #3
Og tutorials :o)

Men meget tid er sparet ved at sætte sig ned og læse lidt om hvordan programemt erop bygget, og forstå variabeltyper, events osv, inden man går i gang.
Avatar billede martin_moth Mester
14. oktober 2004 - 11:36 #4