Avatar billede darkspawn Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad koster en hjemmeside?

Jeg har lavet en hjemmeside i Frontpage, men jeg har ikke noget sted på nettet at "sætte det ind". Hvor kan man gøre det, og hvor meget koster det? og er det bare en købs-pris eller skal man betale for en hvis periode?
Avatar billede backspin Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:16 #1
Det billigste jeg har set er 1go.dk her koster det 50 kr om året. Jeg har den selv og deres server er næsten hele tiden oppe ja faktisk er de i gang med at skifte deres servere ud med nogle helt nye og bedre. Prøv evt og gå ind på min hjemmeside og klik i menuen og på nogle af mine bannere og se om det virker.
www.home-maker.dk
Avatar billede baitianlong Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:17 #2
Der er mange der bruger B-one (bl.a. mig) Deres priser er små og deres service er ok... www.b-one.net , Du kan vist få et domænenavn (.dk) og webhotel med php, mysql, asp for en startpris på 250 og så er det første år betalt. Det synes jeg er fair nok
Avatar billede darkspawn Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:20 #3
kender I ikke nogen der har .com eller .net, da hele hjemmesiden står på engelsk?
Avatar billede darkspawn Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:22 #4
hov, det så jeg lige at www.b-one.net havde. Tak for hjælpen.
Avatar billede darkspawn Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:26 #5
backspin -> der er vist noget lidt galt med din hjemmeside. Måske er det bare min computer, men jeg kan ikke se siden ordentligt, og dine links virker heller ikke helt optimalt. Men jeg kan desværre ikke bruge hjemmesiden til noget, selvom prisen er ret lav

legende.dk -> kan du ikke skrive et eller andet i et svar (det andet er i en kommentar) så du kan få pointene?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:27 #6
ok
Avatar billede grunken Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:29 #7
backspins link var nok http://www.1go.dk/ ;o)
Avatar billede darkspawn Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:30 #8
jeg mente de links han har på hjemmesiden til andre sider (han bad mig jo teste), ikke den til til hans egen hjemmeside
Avatar billede backspin Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:43 #9
ja jeg ved godt at 1go er det rigtige link men jeg ville jo bare vise ham hvad man kan lave ud af sådan en 1go pakke + frontpage.