Avatar billede sortsovs Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:08 Der er 10 kommentarer

Hurtig Computer!

Hey Derude..

Jeg står og skal købe/samle en stabil og hurtig computer!

Jeg har kigget lidt på denne her http://www.hardnsoft.com/v1/produkt.php?varenr=901190

Men jeg har tænkt mig at købe vandkøling til den, men kan det svare sig?

Computeren skal også sluttes til 2 stk. skærme, så hvordan gør jeg det nemmest!

Håber i kan hjælpe!

Mvh Nicolaj Jensen
Avatar billede backspin Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:23 #1
det kan godt betale sig.
jeg har en næsten magen til.
og angående det med vandkøling er det altid rart da det ikke larmer så meget.
Avatar billede saudoo Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:23 #2
Du køber bare en ekstra skærm.. via Radeon 9800 kan du tilslutte 2 skærm, og sætte det op i deres kontrolpanel. ;)
Avatar billede saudoo Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:26 #3
Du kan se det ekstra skærmstik her:
http://hard.zol.com.cn/labs/2003/0318/images/55229.jpg

Dette kort er sikkert ikke det du skal have.. det har heller ikke køling på rammene.. (doh).. Men det er et Radeon 9800.
OG så følger der self. altid en omformer, så du kan slutte en normal skærms stik til.. ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
25. oktober 2004 - 11:22 #4
sortsovs> Kan du vennligst kigge ind her: http://www.eksperten.dk/spm/537266
Avatar billede saudoo Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:25 #5
Nederdrægtigt. ;) :D
Avatar billede Kengun Praktikant
05. januar 2005 - 21:34 #6
så er han også den bruger der har mest udestående points (pt 4130)
http://www.eksperten.dk/toplist.phtml?sort=Ude&order=desc
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. januar 2005 - 00:59 #7
Det kunne jo være han var omkommen.. :(
Avatar billede Kengun Praktikant
24. januar 2005 - 09:52 #8
tja, det skulle man næsten tro men han har flere eldgamle spørgsmål åbne og han har sku været i live efter de spørgsmål. Så det her er ik noget nyt....desverre :(
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. januar 2005 - 18:03 #9
tsk tsk.. så er det jo bare at klage til co-adminsne.. :\
Avatar billede Kengun Praktikant
24. januar 2005 - 22:00 #10
hehe, det er der visst allerede mange der allerede har gjort ;)