Avatar billede tynde Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:09 Der er 1 løsning

Problemer med ofice 2003 ved auto gem

Jeg har tidligere fået hjælp til denne nedenstående makro, som fungerede perfekt indtil at der kom en ny bruger til, som har office 2003. Når man gemmer fra den computer med 2003 laver den en fil, som ikke kan genkendes. Hverken på de computere, som har office 2000, eller den som har office 2003. Hvad skyldes det? Og vigtigere, hvad kan man gøre?
Kan man definere, at den skal gemme som office 2000?
Her er koden:

Public Sub GemSom()
Dim wshNetwork
Dim fileTosave
Dim Flt
Dim Titel
Dim Filnavn
Set wshNetwork = CreateObject("WScript.Network")
  fileTosave = Range("AK1") & "-" & Range("D3") & "-" & Range("D4") & "-" & Range("W4") & "-" & wshNetwork.UserName
Flt = "Excel mappe(*.xls),*.xls,"
    Flt = Flt & "Print-filer (*.prn),*.prn,"
    Flt = Flt & "Tekst-filer(*.txt),*.txt"
    Titel = "Gem Bilag Som!"
    Filnavn = Application.GetSaveAsFilename(fileTosave, Flt, 1, Titel)
    If Filnavn = False Then GoTo Afbryd
    If fileTosave <> False Then
    ActiveWorkbook.SaveAs Filnavn
    End If
Afbryd:
    Sheets("DTP").Select
    ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:=True
    Sheets("Ordreseddel").Select
    Range("D3:R3").Select
End Sub
Avatar billede tynde Nybegynder
03. januar 2005 - 13:14 #1
Problemet er løst ved at alle har nu samme version