Avatar billede r0bb1n Nybegynder
12. oktober 2004 - 23:30 Der er 7 kommentarer

wallpaper - der betales 500

Vi er et firma som står og mangler et fedt wallpaper til vores puplich maskiner og leder efter en som kan lave sådan noget..

vi udbetaler 500 kr

betaling vil ske på paypal... dvs hvis du IKKE har paypal så kan vi ikke bruge dig.. ergo du skal have paypal!

Skriv jeres msn mails dem som er interreserede.
Avatar billede acomma Nybegynder
13. oktober 2004 - 07:40 #1
Godmorgen!

I er velkomne til at kontakte MSN: LB(at)acomma.com, tlf.7027 2900

vi tager gerne sådan en opgave og kan levere inden fredag :-) Vi har 4 grafikere tilknyttet og forslag vil naturligvis blive sendt før godkendelse. /LB
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:20 #2
rasmusvj(at)hotmail.com

Smid en mail hvis det stadig er relevant, jeg har mange års erfaring med photoshop og andet.
Avatar billede 123design Nybegynder
22. oktober 2004 - 23:09 #3
SMid en mail på daniel@123design.dk - og se www.123design.dk
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
25. oktober 2004 - 17:03 #4
Er dette stadigvæk relevant?! :)
Avatar billede whyme Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:21 #5
Skriv til fotology@fotology.dk med information om hvordan det skal se ud. Har en del erfaring med diverse grafikprogrammer.
Avatar billede mindfreak Nybegynder
26. oktober 2004 - 08:08 #6
Den kan jeg hurtigt klare!

Seneste wallpaper design:

http://mind.myftp.org/images/xbizlarge.jpg

msn: hansen[at]mindfreak.dk
http://www.prodesignlab.com/
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. december 2004 - 17:21 #7
Hej!

Sker der nogensinde noget her?! :)

//Rasmus